Forum NOKIA E63

Forum dla użytkowników telefonu Nokia E63. Masz telefon Nokia E63? Forum - porady, tutoriale, pomoc, aplikacje, motywy
Promocja językowa LINGO

Kilka pytań od zielonego użytkownika

Pytania do telefonu Nokia E63, czyli z serii jak to zrobić?

Kilka pytań od zielonego użytkownika

Postprzez Piciek » So sie 21, 2010 10:34 pm

Witam wszystkich skorych do pomocy.
Nokie E63 mam od 2 dni. Jestem jednak kompletnie zielony i bardzo proszę o waszą pomoc.
Prosze mnie nie karcić i nie odsyłać do innych tematów.
Mam kilka pytań, na które odpowiedź zajmie wam chwilkę a ja bym szukał i główkował przez tydzień.

Otóż pierwszą sprawą jest GPS. Muszę dokupić jakiś moduł czy coś takiego, żeby BEZPŁATNIE mieć nawigację z telefonie?

Drugą rzeczą, od której powinienem zacząć jest łączenie telefonu z komputerem. Jak mam to zrobić skoro w pudełku nie było ani kabla USB ani nawet płyty ze sterownikami itp. Dostałem tylko papiery, słuchawki i ładowarke.

I jeszcze jedno pytanko gdyż ciekawość nie daje mi spać. Jakie formaty wideo obsługuje E63 ? Posiada aplikację Real Player, można pewnie wgrać też inne do odtwarzania plików wideo, więc pewnie nie ogranicza się tylko do 3GP i MP4. Odtwarza może RMVB?

Z góry dziękuje za pomoc.
Piciek

Re: Kilka pytań od zielonego użytkownika

Postprzez Marcian » Pt wrz 10, 2010 8:57 pm

Piciek

Jesli chcesz miec nawigacje na e63 to musisz dokupic GPS na bluetooth. Polecam GPS nokii LD-3W starszy jest i pewnie bedzie tani, albo nowszy nokia LD-4W, z innych firm to PENTAGRAM PathFinder P 3101. Nastepnie zainstalowac sobie na e63 program do nawigacji np. tomtoma na symbiana s60v3 z mapami i laczyc odbiornik GPS z E63 przez bluetooth i mozna smigac juz po polskich drogach.